Menu główne:
Problem z Internetem?? Nie panikuj!!
Zadzwoń do nas lub spróbuj rozwiązać problem korzystając z poniższych wskazówek:
1. Sprawdź czy przewód biegnący od urządzenia dostępowego (antena) jest prawidłowo dociśnięty w gnieździe zasilacza opisanym jako POE.
2. Sprawdź czy przewód łaczący komputer bądź router z zasilaczem jest należycie dociśnięty w gnieździe zasilacza opisanym jako LAN i dobrze dociśnięty w gnieździe komputera lub routera.
3. Sprawdź czy kabel od zasilacza jest odpowiednio dociśnięty do zasilacza i gniazda 230V.
4. Sprawdź czy na zasilaczu świeci się zielona dioda sygnalizująca prawidłowe podłączenie.
UWAGA: w niektórych modelach zasilaczy dioda LED nie występuje.
5. Jeżeli posiadasz router spróbuj podłączyć komputer bezpośrednio do zasilacza z tzw. "pominięciem routera". Jeżeli usługa bez routera działa prawidłowo, należy dokonać sprawdzenia lub samodzielnej konfiguracji routera bądź przynieść urządzenie do nas.
6. Upewnij się czy wszystkie podzespoły wchodzące w skład komputera (m.in. karta sieciowa, radiowa) są prawidłowo zainstalowane i włączone w sytemie.
7. Jeżeli istnieje możliwość podłącz inny komputer, niż ten, na którym nie działa usługa, celem wykluczenia problemów z komputerem.
Podczas weryfikacji problemu pamiętaj o zachowaniu niezbędnej ostrożności.
Jeżeli po wykonaniu powyższych czynności nie udało Ci się przywrócić prawidłowego działania usługi dostępu do Internetu drogą radiową lub nie jesteś w stanie samodzielnie zweryfikować poszczególnych punktów z jakichkolwiek powodów skontaktuj się z nami:
Biuro Obsługi Abonenta tel. 77 448 90 00